Monday, January 3, 2011

T-shirt TG2KM is now available!!

Salam TG untuk semua :)

Berakhir sudah PC Carnival yang berlangsung di Pusanika pada 27 hingga 30 Disember 2010 yang lepas. Pada yang memberi sokongan dengan pergi melawat PC Carnival tu, terima kasih banyak-banyak diucapkan. Pada yang membeli tu, puas hati tak dengan barang-barang yang dibeli? :)

Temasya Gemilang Kolej Keris Mas 2010 semakin rancak dengan aktiviti-aktiviti yang menarik. Dan pada 7 Januari 2011 nanti akan diadakan Majlis Perasmian Pembukaan TG2KM pada jam 9 malam di Dewan Besar KKM. Jadi, bagi menunjukkan sokongan kita terhadap temasya ni, datanglah beramai-ramai ke majlis pembukaan tu nanti okay! :D

Lagi best kalau kita, warga KKM ramai-ramai pakai t-shirt TG2KM sepanjang temasya ni berlangsung. Sure gempak kan? Barulah bersatu hati namanya ;)






Cool kan? Harga dia RM15, lengan pendek, semua saiz standard ada.

Jadi, bagi yang berminat nak beli t-shirt tu boleh membuat tempahan dengan meninggalkan pesanan di Facebook TG2KM atau hubungi saudari Azliana (0172121799) atau saudari Ainah (0176511914). Yang bukan warga KKM pun boleh beli jugak. Sila berikan nama penuh, nombor telefon, saiz, nombor bilik dan nama kolej untuk tempahan.

Ha tunggu apa lagi? Jom pakat pakai ramai-ramai jom! :D




Post Publisiti & Penerbitan

1 comment:

  1. cool ke..? kalo lengan panjang kan lebih molek...
    sejuk je mata memandang...

    ReplyDelete